Για αυτούς τους λόγους, τους προφανείς και όχι πρωτοφανείς, ζητάμε για πολλοστή φορά την προσοχή και τις ενέργειές σας για την αποδρομή των ελλείψεων και δυσλειτουργιών αυτών και επαναφέρουμε το αίτημά μας για ορισμό συνάντησης μαζί σας ή/και τους αρμόδιους παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να παραθέσουμε εκτενέστερα τους προβληματισμούς και τις προτάσεις μας για τον χώρο της δημόσιας προσχολικής, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης των παιδιών μας, ατόμων με &
Σύμφωνα με τις διατυπώσεις της νέας διάταξης: «Για τη συμμετοχή τους στα προγράμματα και τη λήψη υπηρεσιών από α) τις ανοικτές δομές αναπηρίας των Ειδικών Ιδρυμάτων του άρθρου 6 του ν. 861/1979 (Α’ 2) [….], β) τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία (ΚΔΑΠΑμεΑ) του άρθρου 2 του ν. 4756/2020 (Α’ 235) και γ) τα Κέντρα Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) της υπό στοιχεία Π4α οικ.4633/29.9.1993 απόφασης του Υπουργού Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Β’ 789), οι ωφελούμενοι των δομών αυτώ&
Για παλαιότερες αναρτήσεις, επιλέξτε...ΕΔΩ
Αληθινός δείκτης του πολιτισμού δεν είναι το επίπεδο του πλούτου ή της μόρφωσης το μέγεθος των πόλεων ή αφθονία των προϊόντων, αλλά το ήθος των ανθρώπων που ανατρέφει η χώρα. Ραλφ Γουάλντο Έμερσον