Με το παρόν έγγραφο, και με αφορμή μια ακόμη διαμαρτυρία για συναφές θέμα που περιήλθε σήμερα σε γνώση της Ομοσπονδίας μας από την πλευρά πατρός μαθητή με αναπηρία που φοιτά στο Ειδικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, είμαστε αναγκασμένοι/ες να επανέλθουμε στο ζητούμενο, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα πως, ανεξαρτήτως αιτιάσεων, τα επαναλαμβανόμενα προβλήματα στο συγκεκριμένο πεδίο, που σκοπεί στην αντιστάθμιση των συνθηκών που δυσχεραίνουν τη φοίτηση του μαθητικού πληθυσμού με ανα&am
Αναγκαιότητα, όμως, που προφανώς δεν είναι εφικτό ούτε αποδεκτό να αντιμετωπίζεται με προσχηματικούς λόγους περί ένταξης των μαθητών/τριών με αναπηρία στο σχολικό γίγνεσθαι, προκειμένου να δοθεί ‘άλλοθι’ στα ημίμετρα των χρονικών συντμήσεων για την παροχή Παράλληλης Στήριξης και των περικοπών στους έμψυχους συντελεστές που την πλαισιώνουν, όπως, δυστυχώς, και τη φετινή χρονιά διαπιστώνεται.
Τρεις και πλέον μήνες μετά και με τα χρονικά περιθώρια πλέον να συρρικνώνονται, από τη στιγμή που η ισχύς της ανωτέρω απόφασης εκπνέει στο τέλος του έτους, είμαστε αναγκασμένοι/ες να επανέλθουμε στο ζητούμενο, διαπιστώνοντας την ανυπαρξία οποιασδήποτε ανταπόκρισης από την πλευρά του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στο εύλογο αίτημά μας, ούτε καν στο επίπεδο των «παραδοσιακά» θετικών διαβεβαιώσεων για την εξέτασή του ή/και την έγκαιρη ανάληψη ενεργειών για τη διευθέτησή του. Η δικαιολογημένη ανησυχία που μ&am
Με την εμπεδωμένη, δυστυχώς, αυτή πραγματικότητα, στο κατώφλι της σχολικής χρονιάς 2023 - 2024, παραμένει έκδηλη η ανησυχία μας για το κατά πόσο η έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους θα ταυτιστεί για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες, με και χωρίς αναπηρία, όμοια δε αγωνία, την οποία απολύτως συμμεριζόμαστε, μας μεταφέρεται και από την επικοινωνία μας με συλλόγους γονέων ειδικών σχολείων και γονείς και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία ανά την χώρα.
Για παλαιότερες αναρτήσεις, επιλέξτε...ΕΔΩ
Αληθινός δείκτης του πολιτισμού δεν είναι το επίπεδο του πλούτου ή της μόρφωσης το μέγεθος των πόλεων ή αφθονία των προϊόντων, αλλά το ήθος των ανθρώπων που ανατρέφει η χώρα. Ραλφ Γουάλντο Έμερσον