ΕΟΠΥΥ: ΕΝΑΡΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ 05/03/2025 (ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ: 210 8110500)
Κοινοποιείται, προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων, δελτίο τύπου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για την έναρξη, από αύριο, 05/03/2025, εφαρμογής ενιαίου κέντρου τηλεφωνικών κλήσεων και κεντρικής εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων, για την εξυπηρέτηση πολιτών, παρόχων και άλλων συναλλασσόμενων με τον Οργανισμό.
Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο:
«Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), από την 5η Μαρτίου 2025 τίθεται σε εφαρμογή το νέο ενιαίο κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων (Call Center) καθώς και η κεντρική ενιαία εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων.
Στόχος της νέας εφαρμογής είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΕΟΠΥΥ και η εύκολη επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του φορέα για οποιοδήποτε θέμα αφορά στις παροχές του ΕΟΠΥΥ. Ταυτόχρονα, επιτυγχάνεται η παροχή ενιαίας και ολοκληρωμένης εικόνας των αιτημάτων με το σύστημα προσώπων και φορέων, εξασφαλίζοντας πιο αποτελεσματική διαχείριση και γρηγορότερη εξυπηρέτηση.
Η νέα πλατφόρμα Κέντρου Επικοινωνίας θα αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας των εξυπηρετούμενων πολιτών, παρόχων και άλλων συναλλασσόμενων με τον ΕΟΠΥΥ, επιτρέποντας τη διεκπεραίωση αιτημάτων, την επίλυση θεμάτων και την άμεση απάντηση σε ερωτήματα.
Η νέα φωνητική πύλη του τηλεφωνικού κέντρου θα καθοδηγεί τους καλούντες στις εξής τρεις βασικές επιλογές:
• Για εξυπηρέτηση πολιτών: Επιλογή 1
• Για εξυπηρέτηση παρόχων: Επιλογή 2
• Για την ΑΔΕΣΥΠΑ: Επιλογή 3
Στοιχεία Επικοινωνίας:
• Τηλέφωνο εξυπηρέτησης: 210 8110500
• Ώρες εξυπηρέτησης κοινού:
o Για Πολίτες: 08:00 – 16:00 (καθημερινές)
o Για Παρόχους: 08:00 – 15:00 (καθημερινές)
o Για ΑΔΕΣΥΠΑ: 08:00 – 15:00 (καθημερινές) [….]»
Ακολουθεί το σχετικό δελτίο τύπου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.