ΠΟΣΓΚΑμεΑ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΣΓΚΑμεΑ) ιδρύθηκε το 1982. Η αρχική της ονομασία ήταν Πανελλήνια Ομοσπονδία Γονέων & Κηδεμόνων Αναπήρων Τέκνων (ΠΟΣΓΚΑΤ). Τη σημερινή της ονομασία πήρε μετά την τροποποίηση του Καταστατικού της το 2002. Στη δύναμή της ανήκουν περίπου 220 πρωτοβάθμια Σωματεία Γονέων και Κηδεμόνων τα οποία υπερασπίζονται και διεκδικούν τα δικαιώματα ανηλίκων ατόμων με κάθε μορφής αναπηρία, καθώς κι ενηλίκων ατόμων με Νοητική Αναπηρία, Αυτισμό, Εγκεφαλική Παράλυση, Σύνδρομο Down, Βαριές και Πολλαπλές Αναπηρίες, αλλά και τα δικαιώματα των οικογένειών τους. Η Ομοσπονδία με βάση το Καταστατικό της διοικείται από 25 μελές Γενικό Συμβούλιο, ενώ την ευθύνη για την εκτέλεση των αποφάσεων του Γενικού Συμβουλίου έχει 9 μελής Εκτελεστική Επιτροπή. Τα Όργανα αυτά καθώς και η τριμελής Ελεγκτική Επιτροπή εκλέγονται από το Πανελλαδικό Συνέδριο των αντιπροσώπων των Σωματείων- μελών της Ομοσπονδίας και η θητεία τους είναι τετραετής.

Ανακοινώσεις

ΕΟΠΥΥ: ΕΝΑΡΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ 05/03/2025 (ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ: 210 8110500)

Κοινοποιείται, προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων, δελτίο τύπου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για την έναρξη, από αύριο, 05/03/2025, εφαρμογής ενιαίου κέντρου τηλεφωνικών κλήσεων και κεντρικής εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων, για την εξυπηρέτηση πολιτών, παρόχων και άλλων συναλλασσόμενων με τον Οργανισμό.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο:

«Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), από την 5η Μαρτίου 2025 τίθεται σε εφαρμογή το νέο ενιαίο κέντρο τηλεφωνικών κλήσεων (Call Center) καθώς και η κεντρική ενιαία εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων.

Στόχος της νέας εφαρμογής είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΕΟΠΥΥ και η εύκολη επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του φορέα για οποιοδήποτε θέμα αφορά στις παροχές του ΕΟΠΥΥ. Ταυτόχρονα, επιτυγχάνεται η παροχή ενιαίας και ολοκληρωμένης εικόνας των αιτημάτων με το σύστημα προσώπων και φορέων, εξασφαλίζοντας πιο αποτελεσματική διαχείριση και γρηγορότερη εξυπηρέτηση.

Η νέα πλατφόρμα Κέντρου Επικοινωνίας θα αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας των εξυπηρετούμενων πολιτών, παρόχων και άλλων συναλλασσόμενων με τον ΕΟΠΥΥ, επιτρέποντας τη διεκπεραίωση αιτημάτων, την επίλυση θεμάτων και την άμεση απάντηση σε ερωτήματα.

Η νέα φωνητική πύλη του τηλεφωνικού κέντρου θα καθοδηγεί τους καλούντες στις εξής τρεις βασικές επιλογές:

• Για εξυπηρέτηση πολιτών: Επιλογή 1

• Για εξυπηρέτηση παρόχων: Επιλογή 2

• Για την ΑΔΕΣΥΠΑ: Επιλογή 3

Στοιχεία Επικοινωνίας:

Τηλέφωνο εξυπηρέτησης: 210 8110500

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού:

o Για Πολίτες: 08:00 – 16:00 (καθημερινές)

o Για Παρόχους: 08:00 – 15:00 (καθημερινές)

o Για ΑΔΕΣΥΠΑ: 08:00 – 15:00 (καθημερινές) [….]»

 

Ακολουθεί το σχετικό δελτίο τύπου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Print
16 Rate this article:
No rating
1000+

ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ

20+

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

220+

ΜΕΛΗ

Κατασκηνωτικό

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΚΟΙΣΟ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΥΡΕΙΑΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 2025

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΚΟΙΣΟ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΥΡΕΙΑΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 2025

Δοθέντων τούτων, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει εκ νέου ότι προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η υλοποίηση μιας από τις σημαντικότερες δράσεις στη χώρα μας για τα άτομα με αναπηρίες και τις οικογένειές τους, οφείλει η Πολιτεία μέσω του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, να αναλάβει έγκαιρες πρωτοβουλίες για την ταχεία δρομολόγηση του συνόλου των απαραίτητων ενεργειών για τον προγραμματισμό της φετινής κατασκηνωτικής χρονιάς και τη διασφάλιση της κατάλληλης προετοιμασίας και οργάνωσης του Προγράμματος σε συνεργασία με τους κατά τόπους Δήμους.

RSS

                                                                                       Αληθινός δείκτης του πολιτισμού δεν είναι το επίπεδο του πλούτου ή της μόρφωσης το μέγεθος των πόλεων ή αφθονία των προϊόντων, αλλά το ήθος των ανθρώπων που ανατρέφει η χώρα.

                                        Ραλφ Γουάλντο Έμερσον

Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2025 by ΠΟΣΓΚΑμεΑ
Back To Top