ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΥΠΑ ΓΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΣΕ ΑΝΕΡΓΑ ΑΤΟΜΑ ΕΥΠΑΘΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΤΗΣ ΔΥΠΑ
Ενημέρωση από την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) για την εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη
μέσω της πλατφόρμας myDYPAlive ΕΚΟ που παρέχεται προς όλα
τα εγγεγραμμένα στο ψηφιακό μητρώο της ΔΥΠΑ
άνεργα άτομα Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων (ΕΚΟ)
Ηλεκτρονική πλατφόρμα « myDYPAlive» για άνεργα άτομα Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων (ΕΚΟ) που είναι εγγεγραμμένα στο ψηφιακό μητρώο της ΔΥΠΑ
Το myDYPAlive είναι μια σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου μπορεί ο/η εγγεγραμμένος/η άνεργος/η Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων στο ψηφιακό μητρώο της ΔΥΠΑ να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως από εξειδικευμένους/ες υπαλλήλους της Δ.ΥΠ.Α. Συγκεκριμένα, μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για την εξυπηρέτησή του/της από υπάλληλο της Υπηρεσίας, μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.
Η συμβουλευτική πραγματοποιείται με βιντεοκλήση μέσω της πλατφόρμας Microsoft teams, σε συνεργασία με την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίου (ΓΓΠΣΔ) και αφορά σε όλη την Επικράτεια.
Στόχος της εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη μέσω myDYPAlive
Στόχος της υπηρεσίας myDYPAlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών, χωρίς την προϋπόθεση φυσικής μετάβασης στην Δ.ΥΠ.Α. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.
Διαδικασία Ηλεκτρονικού αιτήματος για Ψηφιακό ραντεβού
Ο εγγεγραμμένος/ή άνεργος/η για να κλείσει το ψηφιακό ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει:
- το ονοματεπώνυμο του/της
- την ηλεκτρονική του/της διεύθυνση (email)
- τον αριθμό του/της κινητού τηλεφώνου
- τη διεύθυνση του/της
Να σημειωθεί ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιο άλλο άτομο εκ μέρους του/της ανέργου/ης. Στην τηλεδιάσκεψη ωστόσο θα πρέπει να είναι και να συμμετέχει ο/η ίδιος/α ενδιαφερόμενος/η.
Υπηρεσίες που περιλαμβάνονται :
Ανάμεσα στις συμβουλευτικές υπηρεσίες που περιλαμβάνει και παρέχονται από εξειδικευμένους/ες υπαλλήλους (εργασιακούς/ες συμβούλους) της Δ.ΥΠ.Α. μπορεί να επιλέξει την παρακάτω:
1.Υπηρεσίες που παρέχονται:
Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους/ες ανέργους/ες (ΔΥΠΑ)
Οι εγγεγραμμένοι/ες άνεργοι μπορούν να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές, κλείνοντας ψηφιακό ραντεβού στο myDYPAlive ΕΚΟ για να εξυπηρετηθούν από εργασιακό/η σύμβουλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).
Κατά την τηλεδιάσκεψη με την βοήθεια του/της συμβούλου μπορούν να λάβουν βοήθεια για:
- τον καθορισμό του επαγγελματικού τους στόχου
- τη σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) για την ένταξη / επανένταξή τους στην αγορά εργασίας
- την έκδοση συστατικού σημειώματος για να απευθυνθεί σε θέση εργασίας
2.Οι Ειδικές και Ευπαθείς ομάδες που εξυπηρετούνται μέσω της πλατφόρμας myDYPAlive Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων (ΕΚΟ) είναι οι παρακάτω:
- Άτομα με Αναπηρίες (AμεΑ)
- Αποφυλακισμένα άτομα
- Απεξαρτημένα Άτομα από εξαρτησιογόνες ουσίες
- Νεαρά Παραβατικά Άτομα ή Νεαρά Άτομα που βρίσκονται σε κοινωνικό κίνδυνο
- Γυναίκες Θύματα έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας
- Διεμφυλικά Πρόσωπα
- Τα θύματα εμπορίας ανθρώπων
- Άτομα τα οποία συνεχίζουν να διαμένουν μετά την ενηλικίωσή τους σε Μονάδες Παιδικής Προστασίας και Φροντίδας
- Ρομά
3.Οι διαθέσιμες ημέρες και ώρες για την παραπάνω υπηρεσία είναι κάθε ΤΡΙΤΗ και ΠΕΜΠΤΗ από 10.00-13.00. Η διάρκεια της συμβουλευτικής είναι 30 λεπτά.
Παρέχεται η δυνατότητα διερμηνείας στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ)
4. Έξι (6) εργασιακές σύμβουλοι αναζητούντων εργασία/υπάλληλοι εξυπηρέτησης ΕΚΟ στηρίζουν την υπηρεσία.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
24