Υποδομές, ωστόσο, που, δυστυχώς, υστερούν σημαντικά τόσο του μεγέθους όσο και των αναγκών του μαθητικού δυναμικού με αναπηρία στον Δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη, αδυνατώντας κατ’ επέκταση να εγγυηθούν την απαραίτητη εκπαιδευτική υποστήριξη που οι ανάγκες των μαθητών/τριών αυτών υπαγορεύουν σε χώρους που έχουν καταστεί πολυπληθείς και υπερκορεσμένοι, προσπερνώντας αδιάφορα τις δυσμενείς επιπτώσεις και παλινδρομήσεις που μια ‘αιφνίδια’ αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος εν εξε&