Ανακοινώσεις

Σε συνέχεια της υπ’αρ. πρωτ. 321/02-09-2022 επιστολής της ΠΟΣΓΚΑμεΑ αναφορικά με την προκήρυξη του 20ου Εκλογο-απολογιστικού Συνεδρίου της, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Μαρτίου 2023 στην Αθήνα, σας επισημαίνουμε ότι, τα Σωματεία-μέλη της Ομοσπονδίας είναι απαραίτητο να προβούν έγκαιρα σε αρχαιρεσίες ανάδειξης αντιπροσώπων, προκειμένου να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο 20ο Εκλογο-απολογιστικό Συνέδριο της ΠΟΣΓΚΑμεΑ...

Είναι ημέρα περισυλλογής, εγρήγορσης, ‘επιλογής πλευράς’ και δέσμευσης στη συνέχιση των κοινών μας αγώνων, για όσον καιρό, ημέρες, χρόνια, δεκαετίες, αισθητά και επώδυνα…...

Παρότι, αποδεκτά, με τα ανωτέρω σχετικά έγγραφα οδηγιών του Οργανισμού, τα κρισιμότερα ζητήματα για την εφαρμογή της διαδικασίας έχουν σήμερα στην πλειοψηφία διευθετηθεί, παραμένει μια σειρά προβληματισμών που εκφράζεται από φορείς λειτουργίας Σ.Υ.Δ. – μέλη της Ομοσπονδίας, για τα δυνητικά προβαλλόμενα προσκόμματα στο τρέχον στάδιο της επανέκδοσης των ηλεκτρονικών γνωματεύσεων για τους/τις ενοίκους που ήδη διαβιούν στις δομές, και που πρωτίστως οφείλονται σε αναντίστοιχες ή/&

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΣΓΚΑμεΑ) και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας ( Δ/ΝΣΗ Π.Φ.Υ.) του Υπουργείου Υγείας σας προσκαλούν σε διαδικτυακή συνάντηση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, στις 22 Νοεμβρίου 2022, ημέρα Τρίτη και ώρες 12:00 - 14:00 για την «Σεξουαλική και Αναπαραγωγική Υγεία μαθητών- παιδιών και εφήβων με αναπηρία»...

Για αυτούς τους λόγους, τους προφανείς και όχι πρωτοφανείς, ζητάμε για πολλοστή φορά την προσοχή και τις ενέργειές σας για την αποδρομή των ελλείψεων και δυσλειτουργιών αυτών και επαναφέρουμε το αίτημά μας για ορισμό συνάντησης μαζί σας ή/και τους αρμόδιους παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να παραθέσουμε εκτενέστερα τους προβληματισμούς και τις προτάσεις μας για τον χώρο της δημόσιας προσχολικής, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης των παιδιών μας, ατόμων με &

Σύμφωνα με τις διατυπώσεις της νέας διάταξης: «Για τη συμμετοχή τους στα προγράμματα και τη λήψη υπηρεσιών από α) τις ανοικτές δομές αναπηρίας των Ειδικών Ιδρυμάτων του άρθρου 6 του ν. 861/1979 (Α’ 2) [….], β) τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Ατόμων με Αναπηρία (ΚΔΑΠΑμεΑ) του άρθρου 2 του ν.  4756/2020 (Α’  235) και γ) τα Κέντρα Διημέρευσης Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔΗΦ) της υπό στοιχεία Π4α οικ.4633/29.9.1993 απόφασης του Υπουργού Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Β’ 789), οι ωφελούμενοι των δομών...

Όπως στο παρελθόν, πολλάκις, έχει επισημανθεί από την πλευρά μας, ο ανεπαρκής αριθμός των δημόσιων οδοντιατρικών μονάδων φροντίδας και περίθαλψης στη χώρα για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών των ατόμων με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες συνεπάγεται, δυστυχώς και σε βάρος της κατάστασης υγείας των ατόμων αυτών, πολύμηνη αναμονή για την εξυπηρέτηση περιστατικών, των οποίων συχνά η αντιμετώπιση απαιτεί χορήγηση γενικής ή περιοχικής αναισθησίας ή μέθης.

RSS
First910111214161718Last
«Φεβρουάριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2526272829

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ-ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΓΚΑμεΑ, ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΟΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ, απευθύνει πρόσκληση στους εγγεγραμμένους φορείς – μέλη της που λειτουργούν δομές και κέντρα παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας σε άτομα με αναπηρία, όπως γνωστοποιήσουν στην Ομοσπονδία, μέσω της επισυναπτόμενης φόρμας, στοιχεία που αφορούν στη λειτουργία των εν λόγω δομών, έως την Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρούσα πρόσκληση. 

 

Read more
3031
1

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ, ΚΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΙΟΥ SARS-CoV-2, ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΜΕΑΕ

Ειδικότερα, στο σχέδιο προτεραιοποίησης πληθυσμιακών ομάδων και την κατανομή των εμβολίων της αρχικής φάσης εμβολιασμού του πληθυσμού της χώρας, δεν έχει διαπιστωθεί από την πλευρά μας οποιαδήποτε αναφορά στον μαθητικό πληθυσμό των δομών της δημόσιας δευτεροβάθμιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και δη των Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα των οποίων προβλέπονται, με ειδικές διατάξεις, οι δυνατότητες παραμονής των μαθητών/τριών με αναπηρία για ευρύτερα &am

Read more
234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
1

ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ RAPID-TEST ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΩΝ ΚΔΑΠμεΑ, ΚΔΗΦ ΑμεΑ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ

Με βάση το μέγεθος των πληθυσμιακών αυτών ομάδων και τον ρυθμό των εμβολιασμών, μπορεί ευχερώς να εκτιμηθεί πως τα πρόσωπα, τα στοιχεία των οποίων διαβιβάστηκαν στις αρμόδιες υπηρεσίες προς τον σκοπό αυτό, έχουν σήμερα στη συντριπτική τους πλειοψηφία υποβληθεί στον εμβολιασμό, ενώ σε σημαντικό μέρος αυτών έχει ήδη χορηγηθεί και η δεύτερη δόση του εμβολίου έναντι της λοίμωξης Covid-19.

Read more
2

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΥΧΟΝ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΑ ΚΔΑΠμεΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ COVID-19

Σε ό,τι αφορά τα ΚΔΑΠμεΑ - παρά τη διαβίβαση από την πλευρά τους στην αρμόδια υπηρεσία των στοιχείων του ενηλίκου πληθυσμού που αμφότερα παρέχει και λαμβάνει τις υπηρεσίες τους - στο πεδίο εφαρμογής της ενέργειας, φαίνεται σήμερα να εντάσσονται μόνο οι εργαζόμενοι/ες στα Κέντρα, με την εξαίρεση των ωφελούμενων, μεταξύ των οποίων ενήλικα άτομα με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες, να παραμένει αναίτια ασαφής και ομιχλώδης.

Read more
3456

6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021: ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Παρά τα θετικά βήματα που αναγνωρίζονται τα τελευταία χρόνια προς την κατεύθυνση της ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης, της σχολικής κοινότητας, των οικογενειών, σήμερα, παραμένει γεγονός πως τα παιδιά μας, κατά βάση λόγω της αναπηρίας και της ‘ετερότητας’ που αυτή συνεπιφέρει, συνιστούν ευεπίφορο πληθυσμό στον σχολικό εκφοβισμό από τους/τις συνομιλήκους τους, με ή χωρίς περιορισμούς δραστηριότητας. Όπως, επίσης, παραμένει πραγματικότητα πως τα σύνθετα και ποικίλα κοινωνικά κα&am

Read more
7
Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2025 by ΠΟΣΓΚΑμεΑ
Back To Top