Ανακοινώσεις

Δεκαετίες τώρα βιώνουμε παράπλευρες συνέπειες ταραγμένων περιόδων και κρίσεων, κοινωνικών, οικονομικών, όπως και περιόδων, απροσδιόριστου ορίζοντα επιβίωσης, επιβολής μιας ‘εξιδανικευμένης κανονικότητας’ και ‘φυσιολογικών κοινωνικών προτύπων’, έχοντας όλες τους κοινούς παρονομαστές: διακρίσεις στη βάση της αναπηρίας, περιθωριοποίηση, διαχωρισμούς και αποκλεισμούς, φτώχεια, ανεπαρκείς πρόνοιες για την εκπαίδευση, την υγεία, την εργασία, τα εισοδήματα, την κοινω&a

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η προστασία που κατοχυρώθηκε με τον παραπάνω νόμο θεμελιώθηκε, προφανώς, στην αντιστάθμιση των δυσμενών επιδράσεων που ασκεί η ύπαρξη της αναπηρίας στις ευκαιρίες πρόσβασης στην αγορά εργασίας, ζητάμε τη διατήρηση της ισχύος της κάλυψης, σε ποσόστωση πέντε τοις εκατό (5%) επί των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού, από τα πρόσωπα της περίπτωσης 1δ) του άρθρου 25 του Ν.4440/2016, αναδιατυπώνοντας την παράγραφο 2, περ.γ) του άρθρου 11 του σχεδίου νόμου ως εξής:

Η υπ’ αριθμ. ΕΑΛΕ/Γ.Π.49556/04.08.2020 απόφαση (Φ.Ε.Κ. 3244/τ.Β’/2020) που, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 14 του Ν.4704/2020, καθόρισε τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων και τεκμηρίων για την αποζημίωση ατομικών αιτημάτων παροχής υπηρεσιών υγείας για ειδικές θεραπείες παιδιών και εφήβων (άρθρο 45 του ΕΚΠΥ, Φ.Ε.Κ. 4898/τ.Β’/2018), αποτέλεσε αδιαμφισβήτητα θετικό βήμα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και τη διευκόλυνση της ευάλωτης ομάδας στην οποία οι υπηρεσίες αυτές απευθύνονται, τα άτομα με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες κ&alp

Σήμερα, με αφορμή την τοποθέτηση της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας για τα Δικαιώματα του Παιδιού μέσα στη δίνη των επιπτώσεων της υγειονομικής κρίσης και των ταχέως εσπευσμένων απαντήσεων των, ανά τον κόσμο, κυβερνήσεων σε αυτήν, η ΠΟΣΓΚΑμεΑ και εμείς, οι γονείς και κηδεμόνες των ατόμων με νοητική αναπηρία, αυτισμό, σύνδρομο down, εγκεφαλική παράλυση, βαριές και πολλαπλές αναπηρίες, και όλων των ανήλικων ατόμων με κάθε μορφής αναπηρία:

Προβληματιζόμαστε για του&a

.... διατηρώντας ως δεδομένο το γεγονός πως η δια ζώσης λειτουργία των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ):

(βι) ορθώς αποφασίστηκε, από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από τα μηνύματα που συλλέχθηκαν, την περασμένη άνοιξη, ως προς την υποβάθμιση της προόδου σε επίπεδο γνωστικό, ψυχοσυναισθηματικό, κινητικότητας και σε επίπεδο κοινωνικών δεξιοτήτων και ειδικής εκπαιδευτικής αποκατάστασης των μαθητών/τριών με αν&

Προς τον σκοπό αυτό, εντατικοποιείται το στάδιο της συγκέντρωσης στοιχείων για τα νομικά αυτά πρόσωπα και ήδη, από χθες το απόγευμα, φορείς – μέλη της Ομοσπονδίας που λειτουργούν Κ.Δ.-Η.Φ. ΑμεΑ, καλούνται μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας, να γνωστοποιήσουν σε αυτές ΑΜΕΣΑ, αν είναι δυνατό αυθημερόν, τον αριθμό των ωφελούμενων και των εργαζόμενων στι&sigm

Σε συνέχεια της υπ’ αριθμ.πρωτ.: 823/10.11.2020 ανακοίνωσης με θέμα: «ΠΟΣΓΚΑμεΑ: Εξασφαλίστηκε, σε χαμηλό κόστος, η προμήθεια γρήγορου τεστ νέου κορωνοϊού (Rapid Test), για τα Σωματεία -μέλη της Ομοσπονδίας», σας γνωστοποιούμε πως, συνεχίζοντας τις προσπάθειες για την προσέγγιση περισσότερων διεξόδων, εναλλακτικών επιλογών και λύσεων στα ζητήματα που καλούνται να ανταποκριθούν στο παρόν οι φορείς – μέλη της ΠΟΣΓΚΑμεΑ που λειτουργούν δομές που παρέχουν υπηρεσίες ανοικτή&

Documents to download

RSS
First2122232426282930Last
«Μάιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28293012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΑΠΗΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΡΑΠΕΡ

Η χρήση της αναπηρίας ως εργαλείο χλευασμού και ταυτόχρονα ως αντικείμενο σεξουαλικής υποτίμησης δεν μπορεί να γίνει ανεκτή. Πρόκειται για λόγο που τροφοδοτεί τη βία, τον κοινωνικό αποκλεισμό και τον σχολικό εκφοβισμό. Για τα παιδιά μας, που φοιτούν σε ειδικά ή γενικά σχολεία, τέτοιου είδους περιεχόμενο δεν είναι απλώς προσβλητικό – είναι απειλή.

Read more
34
56789
THN ΚΥΡΙΑΚΗ, 11 ΜΑΙΟΥ,  "ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ - ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ, ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ"

THN ΚΥΡΙΑΚΗ, 11 ΜΑΙΟΥ, "ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ - ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ, ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ, ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ"

Κι αν κάθε μητέρα είναι ένας κόσμος, η μητέρα του παιδιού με αναπηρία είναι ο κόσμος που επιμένει να φωτίζει το αύριο. Είναι εκείνη που αγωνίζεται αθόρυβα, ακατάπαυστα, καθημερινά. Που γνωρίζει ότι η ζωή της θα της δώσει λιγότερα διαλείμματα και περισσότερες μάχες. Που υπερασπίζεται δικαιώματα, αγωνίζεται να γκρεμίσει στερεότυπα, να σταθεί όρθια για να στηρίξει. Κι όμως, δεν παύει να ονειρεύεται, να ελπίζει, να διεκδικεί, να χτίζει — έναν κόσμο πιο ανθρώπινο, πιο συμπεριληπτικό, πιο δίκαιο.

Read more
1011
1213

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΣΟΤΙΜΗΣ, ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΜΗ ΟΡΑΤΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Η σύνταξη και καθιέρωση συγκεκριμένων πρωτοκόλλων διαδικασιών για την υποδοχή, φροντίδα και διαχείριση των ατόμων με αυτισμό, νοητική αναπηρία, βαριές κινητικές και πολλαπλές αναπηρίες, καθώς και η κατάρτιση οδηγιών συμπεριφοράς για το προσωπικό, αποτελούν ελάχιστη και ουσιώδη προϋπόθεση για την υλοποίηση της αρχής της ισότητας στην πράξη. Εξίσου επιβεβλημένη είναι η δημιουργία ειδικών κλινών (έστω και περιορισμένου αριθμού) και δωματίων ησυχίας ή αποφόρτισης σε κάθε κλινική δημόσιου νοσοκομείου, καθώς και τουλάχιστον μίας κλίνης σε κάθε Μ.Ε.Θ. ή Μ.Α.Φ., ώστε να εξασφαλίζεται φιλικό και ασφαλές περιβάλλον, κατάλληλο για προσαρμοσμένη νοσηλεία για τα άτομα που βιώνουν υπερδιέγερση ή έντονο άγχος. Αυτές οι παρεμβάσεις δεν αποτελούν πολυτέλεια, αλλά θεσμική υποχρέωση, σύμφωνα με τις ρητές προβλέψεις του άρθρου 25 της Σύμβασης του Ο.Η.Ε. για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες και της κυρωτικής νομοθεσίας (ν.4074/2012), ως προς την υποχρέωση εξασφάλισης «υπηρεσιών υγείας προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους».

Read more
141516

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΝΤΑΞΙΑΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟNΙΑΣ 2025-2026

Ασφαλώς, η περίπτωση αυτή ούτε εξαίρεση συνιστά, ούτε μεμονωμένο περιστατικό, αλλά συμπύκνωση μιας πτυχής της δυσλειτουργίας που πλήττει οριζόντια δεκάδες σχολικές μονάδες και του μαθητικού τους δυναμικού πανελλαδικά, και αντανάκλαση των εντεινόμενων αδυναμιών και αντιφάσεων που χαρακτηρίζουν πλέον τη λειτουργία του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης.

Read more
1718
19202122232425
2627282930311
2345678
Terms Of UsePrivacy StatementCopyright 2025 by ΠΟΣΓΚΑμεΑ
Back To Top